Igaza volt a hackernek, aki feltörte a Tesla operációs rendszerét
Ráncfelvarráson esik át a Model S, a Tesla egy lényeges elemét is fejlesztheti.
Ráncfelvarráson esik át a Model S, a Tesla egy lényeges elemét is fejlesztheti.
Bár a Tesla eddigi legolcsóbb modellje hatalmas siker, sokan továbbra is úgy gondolják, egy ilyen autó túl drága, így a legtöbb ember számára elérhetetlen. Egy friss jelentésből most kiderül, mikor lesznek olyan olcsók, mint a belső égésű motorral szerelt változatok.
Ezzel körülbelül 4000 milliárd forintot kerestek. És még nincs vége a vásárlók lelkesedésének.
A hónap végén rántják le a leplet az autóról, aminek elég meggyőzőek a paraméterei.
Komoly vállalást tett az ország az elektromos autók terén, és úgy tűnik, nem viccelnek.
Az új közlekedési stratégia értelmében Norvégiában 2025 után már csak elektromos- és hidrogénmeghajtású autókat lehet majd forgalomba helyezni.
A brit Dyson komoly állami támogatással fejlesztheti ki első elektromos autóját.
Most épp a „spanyol Tesla” állt elő két koncepcióautóval, ami jó hogy van, de talán még jobb volna, ha nem is lenne.
Visszatérhet Gödre a Samsung – képcső helyett elektromos autók energiatároló rendszereibe gyártanák az akkukat.
A cég vezérigazgatója nem zárja ki a technológiai megújulást, de az még odébb lehet.
A jelek szerint sokkal népszerűbb lehet, mint a Model S.
A Tesla robotpilótája igen fejlett, de van néhány kérdés, amit nem árt tisztázni.
A gyerekek elképzelései igen közel járnak a valósághoz.
A cég kiküldte az első meghívókat az eseményre. Még márciusban megtartják.
A rajtrácson a Tesla Model S P85+ autói sorakoznak majd fel.
Idén második szezonjánál tart az elektromos Formula-autók világbajnoksága.
Hivatalos mérési eredmény igazolja, a Tesla (jelenleg) maximum csak a második lehet.
A H2 Sportot hidrogén hajtja, az elektromotor 503 lóerővel repíti a gépet.
Márciustól Debrecenben és Kaposváron is ingyenesen parkolhatnak a környezetkímélő, zöld rendszámtáblás járművek, hasonló szabályozás van érvényben például Székesfehérváron, Szolnokon és Pécsen is. A Fővárosi Közgyűlés tavaly decemberben döntött az ilyen gépkocsik díjmentes budapesti parkolásáról.
Tavasztól már kábel sem kell ahhoz, hogy feltöltsék a tulajdonosok a Tesla akkumulátorát.